Golas27, to duratec he, zarówno 1.8 jak i 2.0. ma wprawdzie regulacje luzów zaworowych, ale ford przewidział ją dopiero po 250 tkm pierwszy raz. koszt z częściami coś koło tysiaka wychodzi. Poprostu jak klepie to wiadomo, że wymaga regulacji. Trzeba każdy egz. przed kupnem posłuchać i tyle i albo odpuścić, albo walczyć o cenę w dół. Na lpg może częściej trzeba regulować, ale myślę, że do tych 100 tkm się nakula spokojnie między regulacjami i tak. te 50 tkm minimum...Wiele aut ma taką regulację z tamtych lat. :wink:
[O2] przekłamanie prędkościomierza
Zwiń
X
-
[O2] przekłamanie prędkościomierza
licznik mi zawyża o 20 km/h a przy większych prędkościach nawet do 30 względem GPS.
Zwyczajowo w poprzednich autach i w fabii przekłamanie oscyluje w granicach 5-10km/h
Czyżby nieumiejętnie cofany licznik? :roll: przepraszam, KORYGOWANY :evil: A może coś gdzieś jest skopane?
Przebieg dzienny i całkowity zdaje się być OK (mierzyłem na słupkach co 100m przy trasie - wiem, pełna profeska ops
-
-
Zamieszczone przez Zorrczy koła masz zgodne z zaleceniem producentaZamieszczone przez michaoPrzebieg dzienny i całkowity zdaje się być OK
Zamieszczone przez Zorrmoże licznik był wymieniony na z innego modelu... malowany anglik
poza tym nawet gdyby zegary byly z anglika to idzie je przestawić na km, ale tarcze(podwójne) byłyby skalowane w km i milach- kolega chyba by zauwazył taka rzecz :wink:
może miec zegary od RSa- tam jest inne skalowanie i inny przelicznik albo też, co bardziej prawdopodobne mozna wprowadzić korektę predkości w samych zegarach(sprawdza sie w blokach pomiarowych)przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
piotrek_gdy, mi chodziło że ktoś mógł zainstalować licznik z anglika z nową europejską tarczą ... tylko jako pomysł, bo nie wiem czy wskazówka przy danej prędkości jest w tym samym położeniu dla wersji ang. i europejskiej...
PS Jeżeli nie jest to awaria to tylko kodowanie to chętnie się dowiem jak to zostało zrobione.Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
kapi, tez tak myslę :wink:
Zamieszczone przez Zorrktoś mógł zainstalować licznik z anglika z nową europejską tarczą
przeciez ci napisałem, że zegary w anglikach sa skalowane w km i milach jednocześnie- więc skoro na miejsce "angielskiej" tarczy gdzie są km i odpowiadająca im wartość w milach(albo na odwrót :wink: ) załozysz "europejską tarczę" to wskazówka i tak będzie w tym samym położeniu czyli odpowiadającej milom wartości km/hprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_gdyskoro na miejsce "angielskiej" tarczy gdzie są km i odpowiadająca im wartość w milach(albo na odwrót :wink: ) załozysz "europejską tarczę" to wskazówka i tak będzie w tym samym położeniu
20kmh to bardzo niewielki ruch .... wskazówką. :wink:
w każdym razie - proponuję test licznika.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kapipod warunkiem
przecież to juz poruszyliśmy, że mogą byc przesunięte wskazówkiprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
spacewalker, kochany wystarczy, że tym samym gpsem sprawdzę różnice w kilku innych autach. O2 mam od niedawna to raz. W Fabii różnica oscyluje w granicach 5-10km/h w przedziale 30-150 km/h, w Dełu Nubira o dziwo było jak w Fabii, w KIA OPIRUS jest tak jak w Nubirze i Fabii, Ford Fusion także wypada tak jak KIA, Dełu i Fabia, Mondeo MK3 oraz MK4 także 5-10km/h. ALE TO JESZCZE NIE WSZYSTKO najważniejsze moje własne doznania także się chyba liczą a czuję, że jak mam 80km/h na liczniku to jadę dość.... wolno, ergo to nie wina GPSu, który nie pochodzi z biedronki ale i nie jest urządzeniem militarnym.
Wytłumacz mi czemu odkąd jeżdże O2 to przy fotoradarze w Markach gdzie jest do 70 wszyscy zwalniają do 80-90 (wg wskazań licznika) gdzie, jak jeździłem innym autem to zwalniali do 60-70?
Coś jest nie tak z licznikiem i nikt mi nie wmówi, że się mylę.
Komentarz
-
-
stefdeath, była próba zmiany ustawień ostatniego bitu która nic nie dawała (można było ostawić tylko do wartości 4). Odczyt z komputera był taki sam jak GPS jedynie licznik zawyżał. Dodatkowo uruchomiliśmy test licznika, który wskazał wartość 120 km/h a powinno być 100. Prawdopodobnie tu leży przyczyna złych wskazań licznika i jak stwierdził piotrek_gdy należy dokonać ręcznej korekty - ręcznie przestawić wskazówkę na liczniku.
Komentarz
-
Komentarz